Velkommen

Velkommen til denne høyst ærverdige nerdebloggen. Her kan du lese filmanmeldelser av selvutnevnte filmnerder og kommentere dersom du er enig eller uenig. God fornøyelse.

Beste film i sommer?

onsdag 11. april 2007

It's started.

Velkommen til denne bloggen. Mitt navn er Jan Einar Hals og er filmnerd. Her har jeg tenkt til å skrive om filmer jeg har sett, nye som gamle, gode som dårlige, og fantastiske som de helt ræva. Dette er et ledd i min drøm om å bli filmanmelder på NRK frokost-TV. Så viss du har lyst til å lese omtaler skrevet av noen som har et sykelig forhold til film så er det bare å følge med.

Jeg vil legge til at dette ikke er et soloprosjekt. Leiv Magnus, min gode venn og filmnerd, er invitert til å delta og spre sine tanker rundt diverse filmer. Velkommen til deg og til alle som svinger innom for å bli opplyst.

Jan Einar

Ingen kommentarer: